Marketing en communicatie

Een goed marketingbeleid zorgt ervoor dat je organisatie klantgerichter denkt en handelt, om zo meer-waarde te creëren voor jouw klanten én medewerkers. Meer producten verkopen of nieuwe klanten aantrekken is hiervan een gevolg, maar het is niet het enige waar marketing in een waardegedreven onderneming om draait.

Wij helpen je om een globale marketingstrategie op te stellen en om de onderdelen ervan uit te werken. Denk daarbij onder meer aan:

  • je productfolio op punt stellen
  • je potentiële markt en klanten in kaart brengen
  • distributiekanalen en verkoopstechnieken op maat van je bedrijf

Succesvolle marketing kan niet zonder doordacht communicatiebeleid. Dat betekent: inhoud aanbieden die je doelgroep belangrijk en noodzakelijk vindt, en zo de band tussen je organisatie en je (potentiële) klanten versterken.

Wij helpen je de inhoud te vinden die jouw klanten inspireert, informeert en verbindt. En we gaan samen met je na welke vorm het meest geschikt is voor die inhoud. De ene keer is dat een sprekende brochure, de andere keer een website waarop de bezoeker direct aanvoelt dat je het antwoord op zijn vragen bent.
Altijd is het de uitgekiende combinatie van online en offline communicatietools die ervoor zorgt dat jij jouw doelgroep bereikt, overtuigt en vooral aanzet tot handelen.

Meer weten? Contacteer ons.


 

Nieuws en praktijkvoorbeelden:

5 tips voor een overtuigende bedrijfsfolder

Er komt een grote beurs of ander event in je sector aan. Een heel goede aanleiding om een bedrijfsfolder te maken. Maar hoe pak je het aan?

Lees meer >

Een duurzaam marketingplan in 10 stappen

Waardengedreven ondernemingen zoals maatwerkbedrijven hebben nood aan marketing die hun basiswaarden zichtbaar respecteert. Hoe verbuig je de bestaande modellen in de richting van een duurzaam mark…

Lees meer >